Central Park

Central Park

maandag 11 februari 2013

Cityguide Moleskine

Voordat ik een reis boek kijk ik op allerlei plekken online, boeken, tijdschriften en luister ik naar ervaringen van andere mensen. Het liefste schrijf ik alles voor een bepaalde stad in een Moleskine city guide. Als je dan nog een keer naar dezelfde stad gaat dan heb je al informatie bij de hand.


Ik schrijf hierin zaken als de beste routes met openbaar vervoer. Vooral als ik naar New York of Parijs ga dan plan ik al van te voren. Dat scheelt veel nadenk werk als je op de plaats van bestemming bent.

Deze en andere Moleskine boekjes kan je kopen op fonq.nl. http://www.moleskine.nl/

2 opmerkingen:

  1. Ik ben bezig aan de tweede want de eerste heb ik verknald. Niet echt slim maar het is zo handig. Ik neem geen reisgids meer mee en heb allemaal wandelroutes uitgedacht. Nog niet gelopen dus niet online;).

    BeantwoordenVerwijderen