Central Park

Central Park

zondag 17 februari 2013

Breakfast in NYC

De eerste keer dat ik naar New York ging vond ik het vreemd dat je logies krijgt in het Hotel en niet logies en ontbijt zoals je dat in de meeste steden wel krijgt. Ik vond het jammer met de gedachte dat je elke dag een vreselijke jacht tegemoet zou gaan. Deze manier van denken is helemaal niet nodig. Ik ben er nu zelfs van overtuigd dat je beter geen ontbijt kan hebben. De keuze is enorm in New York. Op elke hoek kan je een ander soort ontbijt scoren.



Bij Starbucks kan je heerlijk ontbijten van verschillende soorten muesli waar je weer verschillende soorten yoghurt bij kan kiezen, heerlijk soorten gebak, fruit etc etc. Mijn favoriet bij Starbucks zijn de blueberry muffin en de blueberry scone. Ik drink graag thee maar Pickwick is favoriet in NYC kan je bij Starbucks heet water bestellen en dit kost niks. Dan kan je je eigen theezakje gebruiken.


 
 
 
Een favoriete plek voor mij om te ontbijten is de McDonalds op 42nd St dit is een hele grote Mac die vaak niet druk is. Je kan hier rustig zitten ontbijten en op de muren om je heen worden videoclips gespeeld. Het is een gezellige boel en het ontbijt is heel divers. Je kan er uit zoveel dingen kiezen dat dat een moeilijke taak is.



 
 
Je kan natuurlijk ook kiezen voor één van vele deli's die je onderweg tegenkomt. Er is zoveel keuze dat je jaren elke dag een andere ontbijt kan kiezen dus daarom heb je geen ontbijt nodig in het Hotel waarin je verblijft want je mist niks.                                                                                                        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten